Festen

Hejsan! hur är läget? Jag mår skitbraa, Festen i lördags blev jättelyckad, först vare tjejmiddag med typ 30 tjejer, hehe, o sen kom killarna, Det kom bara några få killar, men det var konstigt eftersom vi hade bjudit fler och de var på väg, men dom visste inte adressen osv, och jag tappade bort min telefon..Menmen, jag tycker det var jättekul endå, Musiken pajjade lite då och då så jag fick sätta in youtube musik! hahaha TECHNO MIIX! det sög ;D, men sen kom musiken igång igen, Öl smakar piss btw, och jag diggar cider, bara för att det smakar läsk typ, haha :P Men i stort var festen väldigt lyckad, och inga oinbjudna kom och störde, men det kom däremot några sånna där föräldrarvakter och stog vid fönstret o snoka, haha..No lifers. 
  


 


 FUCK ME, I'M FAMOUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0