tjönna

Hejsan :D Hur mår samhället? Själv mår man bra, är inte förkyld längre, mina vänner äger, snart sommarlov och solen skiner, man vill bara skratta =)  Idag hade jag halv studiedag och jag hade bara en lektion så jag orkade helt ärligt inte dra till skolan, så jag stannade hemma, har inte gjort så mycket, suttit och fått ångest över att jag har fysikprov och matteprov imorn och jag har inte öppnat böckerna eftersom de ligger kvar i mitt skåp i skolan, yeea, det här kommer inte att gå speciellt bra.. Min brorsa e på hans bal med alla nior i hela stockholm, fett avis är jag, jag ville också följa med , men jag går ju tyvärr inte i nian..det är bara att hålla ut. Om 2 veckor är min och pimas fest, jag kan knappt vänta :D eller jag är rätt sur eftersom nån nörd spred ut en lapp i skolan där det stog att vi skulle ha sprit, så en lärare hittade den, och rektorn och lärarna och alla föräldrar ringde mina föräldrar , lyckat..Men det ordnar sig, annars får vi ha en nykterfest, kul det med, lixom man kommer iallafall komma ihåg vad man gjorde dagen efter haha =), Men jag hoppas verkligen det blir grymt endå. Jag vill färga håret, eller bara tona det igentligen lite mörkare, jag har ju redan blekt det, fasst det var inte med flit..hehe, jag visste inte att det var permanent! Jag ska bara övertala mamma och låta mig paja mitt hår! :D jag vill gå till Bobby's hårstudio..haha men fett pinsamt o ba komma dit ..Jag vet! jag klär ut mig till Linda rosing, Bara ha 20 par strumpor i behån och läppglans så det räcker i ett år , så fixar det sig, fasen jag är smart. Om det inte går hem, tar jag ett piratskepp till Mars och bosätter mig där med alla hippa marsianer, jag vet att dom finns okej? Dom sitter där uppe och käkar röda bönor. Inte vita nej, för mars är rött. Fyfaaan vad sköööönt lov imorgon :D:D helt jäkla underbart känns det , jag ska bara njuta av vårsolen och försöka övertala Hanna o komma hit..sounds greaat, okaj, salami på er. 
HERRÅ <3
 
Don't hate me cuz you aint me'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0