Yoooo

Tjaaabaa, idag var jag i skolan , det var skitkuuuul...inte. Men anyway, jag hade...musik , det var helt ok, efter skolan träffade jag nessa, vi var luffare, nästan, vi vandrade ialafall runt som hemlösa uteliggare typ, haha.. Jaja, mycket trevligt, Nu lyssnar jag på nån låt...sean kingston typ, palla han sjunger " i am drowning in a sea" inte så jävla konstigt..han ser ut som en fakking hamburgare inte konstigt att man drunknar då...asså, imorgon har jag skolfotoo...jag vill inte, kommer se ut som en babian, och det vill jag inte :( det värsta är ju att ensamfotot kommer med.. Btw, jag ska till tandläkaren imorn, asså jag fattar inte vad de vill, kan de inte låta mig vara ifred eller, det är mina jäkla tände och min jäkla käft jag får väl göra vad jag vill med den, måste inte ha nån tant som står och gräver efter hål..ähh, jag borde stämma alla tandläkare för att de är onda och skrämmer små barn. JAPPJAPP. Låter magnifikt. Nuu ska jag pluggaa...eller ja asså jag ska läsa en mening och reflektera eller nåt, blabla... byebyeeee! :D<3



Kommentarer
Postat av: diana

gud va fin bilden var här. perfekta färger osv. Har du tagit bilden själv?

2009-11-15 @ 20:54:00
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0