i Wien

Hejsan! nu äre sahär att mina föräldrar lurade iväg mig till wien över min födelsedag, vi skulle vara här i 8 dagar och resa runt lite till b.l.a slovakien och ungern, men sa blev det inte, för min storebror lades in pa sjukhus och fick operera bort halsmandlarna som hade svällt upp jättemycket, sa nu maste vi stanna här i wien i 2 veckor till, JIPPI. NEJ, wien suger. Äh, jag har iaf köpt lite glassiga grejjer, hehe, visar sen .. Jaa..vi hann vara i Bratislava pa min födelsedag, det var kul, vi tog in pa ett jättefint hotell och gick till slottet i Bratislava som var stängt..men okej, Sen at vi pa en jättefin resturang =) , min föelsedag var hursomhelst lyckad. Jag fick den här resan i födelsedags present en kamera göra om hela mitt rum och lite pengar sa jag kan köpa vad jag vill =) Just nu sitter jag pa hotellet Arcotel, sköönt med ett stort badkar, jag har velat bada i badkar ända sen mina föräldrar gjorde om badrummet och tog bort badkaret.:( Jaja, lite mer uppdatering blir det dom kommande dagarna eftersom det inte finns ett skit o göra här, ajuste! ALLT pa tv är pa tyska , assa ALLT, that sucks. See ya ! <3

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

ääh, kul att resa ju :D

2009-03-02 @ 12:04:19
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Zäta

gud vad roligt :) grattis

2009-03-02 @ 16:32:40
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Postat av: Roumi

Bratislava e sunkigt O_O

2009-03-03 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0