at home

Heejhopp, kom nyss hem från tandläkaren, ush jag hatar det, min tandställning pajade så tanten fick fixa det och så smart som hon är så kör hon upp den jävla bågen upp i gommen på mig! fyfan, det gjorde ont. Annars gick det bra...fasst jag tror hon misstänker att jag tuggar tugummi, eftersom hon varje gång frågar om jag gör det..och jag svarar nej varje gång hahaha, sen har jag varit i skolan..uuh äcklig mat, kooorv, mådde illa av lukten, fyfan det är alltid korv i dendär skolan!, aja nu måste jag dra, ajöss <33

Kommentarer
Postat av: Sarah

HATA KORV -.-

2009-01-12 @ 20:01:41
Postat av: Anonym

var det inte du som åt 8 korvar när jag var hos dig?

VA? VA? VA? VA?

2009-01-12 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0