Danke

Tack så jättemycket vanessa och emilie för bloggdesignen, i'm väry nöjd. Tack Hanna nörden för att du också gjorde en header, som jag inte tog..nåvääl Tack endå :) Guud, skola imorgon, jag orkar seriöst inte, är det bara jag eller har den här  helgen gått så otroligt snabbt?...I fredags tänkte jag "ååh, vad skönt nu är det helg, jag ska sova ut" Men icke, i fredags hade vi gäster så jag kunde inte gå och lägga mig så tidigt, sen på lördagen fick jag vakna kl åtta för att jag skulle på en sak, sen på kvällen var det ju fest vilket slutade ganska sent, och imorse kunde jag helt enkelt inte sova, jag låg o vred mig och tänkte på tusen saker. Jag har seriöst sömnproblem, på vardagarna kan jag inte lägga mig innan tolv, men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag gick och la mig runt fyra fem varje dag under lovet. Hursomhelst har jag inte gjort så mycket idag..inget alls faktiskt, suttit och snackat med Emilie på skype, tagit en lååång dush och bara slappat..Det kan vara ganska skönt ibland. Haha märkte nyss att Vanessa glömde sin Schweppes dricka här, ja du vet, den du spillde över hela mitt rum?! din lilla..Imorgon äre som sagt skola, hur jag ska klara av att inte somna vet jag inte..får väl typ operera in en ringklocka i huvudet eller nåt..Alla säger ju att New moon trailern har kommit ut osv, men det är inte möjligt, eftersom dom inte ens har börjat filma, de dom har gjort är att ta ut klipp ur skådisarnas olika filmer eller nåt, För trailern är iaf inte ens klar. Åh gud så pinsamt, igår hade ju min bror en liten fest här och så visste jag inte det, och mitt rum är ju rena katastrofen och hela garderoben ligger på golvet, så kom typ nån tjej in hahah..lite pinsamt dedär. Hon tror säkert att jag är värsta grisen..Nåväl.

Vi hörs senare, kramkram

Kommentarer
Postat av: batman

jag gjorde headeeeern, och är stolt som fan

SÖCK ON DÄÄÄT, HANNA TÖRNBUSKEE

hihihi

2009-01-18 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0