FAAAG IN DA HOUSE

Detta är Sarah som talar jag menar skriver..
Även känd som FAAAAG
Idag var det en vädigt intresant dag, vi var påväg hem när blattekillar kallade michelle FJORTIS! OMG hon lacka....
HAHAHAHHAHA, ni skulle bara sett..sen följde de efter oss, läskigt..BARA FÖR ATT ALLA BLATTAR TÄNDER PÅ MICHELLE.. OCH MIG
jasååå nu sitter michelle och pratar med den KÄNDE HANNA.. ohhh, hon är så coool.
EMILIE måste bara nämna dig.. DU ÄGER! hahahahaha JAG ÄR FAN AV EMILIE
Vi lyssnar på musik frånn OC, den serien äger. Michelle jävla ocnörd
ja, vad ska man säga.. MICHELLE HON ÄR EN BRA TJEJ DEN DÄR SAKEN.. förutom när hon hon har pms, då kan hon vara farlig.. VARNING!!!
Jag diggar michelles rum, det är rosa, har massa blommor på tapeterna. HAHAH det står COOL, LOVE, FUNNY och NICE på väggarna.. Finns också massa nallar här, yeesss michelle är ball.
Jag är förresten helt blå om händerna eftersom mina nya byxor färgar av sig -.-
Michelle smörade så hårt för vår lärare i so idag, hon använde ord som KAPASITET, liksom vem fan använder det ordet?
GEEEEEK
Idag efter vi åt så spelade vi piano, måste bara säga att jag äger michelle hårt! Hahaha hon blev jättearg för jag ville inte lära henne sången "lejonkungen" jag vet jag är så duktig.
Nu ska vi fortsätta lyssna på musik och förhoppningsvis äta, JAG ÄLSKAR MAAT! och nej jag är inte tjock.HAHAHAH OMG, MICHELLE SKULLE PRECIS SVARA PÅ ETT SMS FRÅN SIN ÄLSKADE VALENTIN, jag lovar dom där kommer vara ihop inom en månad, sen kommer dom gifta sig och skaffa barn som heter VAMI och MIVA.. hahaha jag vet dom år geeeks. Iallfaall, när hon skulle svara på smset så snubblade hon för att snabbt komma åt sin mobil, HAHAH OMG, FAG.
Efter skolan åkte vi till gamla hederliga HILLELSKOLAN ja det är en häftig skola det.. Vi träffade flera olika gamla lärare HAHHAHAHA dom älskar mig, mindre michelle
NU SKYPEAR vi med emilie! HON ÄGER SOM SAGT HON ÄR BÄST!

PUSSS PÅ ER! michelle hälsar.. SÖÖÖCKK ON THHATT
/ SARAH "DEN BÄSTA" FAAAAG



Kommentarer
Postat av: Anonym

fag

2009-01-21 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0