HALÅ

Heeeejsan, hur mår alla glada och inte så glada? , jag mår väldans bra. Sov gött. The plans today, no idea, skulle till Ikea och kolla på sängen men nejnej, ingen jävla ikea, för att mina föräldrar inte pallar, neeerds. Hehe..Hm..kanske ska träffa nån senare eller nåt, hittils har jag iaf ; Vaknat, gått på toa, ätit lunch, dushat, klätt på mig och nu snackat ja med Emilie/Batman..som hjälper mig o hitta sängar..Nån som vet nån dubbelsäng som inte är sååå jättestor, eftersom jag inte vill att den ska täcka hela rummet, så säg gärna till :)  Tusan, skulle lägga upp lite bilder från igår, men dom funkar inte :(..aja, här har ni en bild på emilie mig&hanna istället :) 


Kommentarer
Postat av: batman

underbar bild, verkligen

HAHAHA, jag måste sluta kommentera varje bild

2009-01-18 @ 18:07:07
Postat av: ABBA

Är det så KUL att visa även din rosa PUSH UPPS!!!, you can do better!!! LOVE Y>OU

2009-01-25 @ 09:27:37
Postat av: Michelle

Haha, förlåt att man ser lite av spetsen på min bh? och den är inte pushup ;) skaffa dig ett liv o sluta kommentera min blogg, LOVE YOU

2009-05-05 @ 15:21:22
URL: http://thousandnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0