hallå :)

Heejsan, hur mår "ni" idag, som om det finns några ni, oh well..life isn't always fair :( ...vf ska Kenza få ha 50 000 läsare, medans jag har typ FEM. Min blogg äger hennes psh..Idag har jag varit i skolan, och träffat haampe ! :D jaa..han är trevlig, dendär. Sen så har jag väl inte gjort så mycket. ätit PUDDING ...hahah, ja nufan finns det! *lucky girl*  neeeej, jag börjar kl åtta imorgon! hur ska jag orka gå upp klockan sju?! ..vansinne, föressten jag kom precis på att jag hade bokat en tid hoss tandläkaren på en tisdag kl 09.30, när jag igentligen ville boka på onsdagen kl 10.30 så att jag skulle slippa gympan..suurt, nästan alla i klassen ska till romme om ett tag och åka skidor, men jag kan tyvärr inte åka med för jag har aldrig stått på ett par jävla skidor! skaamligt..Nån som kan lära mig ..ni har ett stort jobb framför er! hahaha :) Åja, Hampe försökte lära mig lite akord på gitarr..jaa, det gick..SKITBRA. Har redan glömt bort dom..jag håller mig till mitt piano! , jag längtaar efter sommaren..ingen aning om varför, men idag fick jag en sån där konstig våårig känsla..haha..sådär som man får när våren är påväg..okej det är i början av Januari...men endå, imorn ska jag börja i min nya spanskagrupp! får se hur det går..annars får jag väll byta tillbaka till franskan..Franska e ju iofs en av mina favoritspråk men jag är för lat för att lära mig det, jag trivs med att gå runt på gatan med Hanna och skrämma folk genom att lura dom att vi bara kan franska, MOGET? ohyes! Veery well, ska göra lite läxor nu..
pusspuss :)
 

Kommentarer
Postat av: batman

jag är en stolt läsare.

HAHAH

2009-01-14 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0