Heej

Heejsan, hur mår alla?, jag mår ganska bra :), bara jävligt trött..Skippade första lektionen (gympan) idag såjag började kvart i tio vilket var sjukt skönt, Min mobil dog efter sisådär halva dagen så jag fick klara mig utan den, det var svårt, men jag klarade det. Jag lyssnade iallafall på lektionerna för en gångs skull istället för att smsa var tredje sekund. Fattar fortfarande noll fysik..Newton..nånting..fyfan, jag kommer att köra såååå hårt på provet.Not good. Efter skolan åkte jag hem med mickis, trevlig flicka, speciellt när hon sa håll bara käften, då asså, då föll jag för henne pladask. Sen har jag varit hemma dött framför fysikboken för att försöka förstå lite mer, och tittat på hipp hipp hora, den är faktiskt jävligt bra, alla borde se den tycker jag, för det som hände huvudpersonen i filmen är exakt det som kan hända vem som helst som är osäker eller bara inte vet vad dom gör..Jag är jävligt irriterad på killarna i min klass, ush..Men jag ignorerar dom och tar inte åt mig alla nördiga omogna kommentarer de säger hela tiden. En lyckad människa är den som inte tar åt sig av det negativa. Aja, ska dricka lite jordgubbste <3 och gå och lägga mig, Godnatt på er!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0