Heej

Hejhej, Snart ska jag sätta igång med min LABBrapport, Jah!, får se hur det går , inte för att jag fattar nåt menmen..Vaknade en halvtimme försent idag, men på något konstigt vis kom jag i tid endå..MAGI! okej kanske inte..Seen var jag i den underbara skolan hela dagen och roade mig med Sarah...Hahaha fyfan min lärare är från England och hon är världens brytning så hon skulle säga " den som är mest charmig gör det här" och jag trodde hon sa att den som var mest KÄR i henne skulle göra dedär, alltså CHARMIG-KÄRIMIG, kan vem som helst ta fel på..Hursomhelst , jag började asgarva och hon fattade ingenting..Sen sa hon CHARMIG,CHARMIG, typ 20 ggr, då skrattade jag bara ännu mer, sen sa hon charmig ännu en gång, och då trodde jag att hon kallade mig för kärring..hehe, Sedan var det dags för underbara lektioner med Glaadys, den där kvinnan älskar mig...hon har bara inte insett det än..Hhaaha, min & mirris flummtimme..Efter skolan skulle jag träffa Vanessa men jag var så trött, så jag orkade inte..FILÅT. Så istället fick jag sitta med Sarah och vänta på hennes omprovstid i typ 40 min eftersom ingen dök upp. Seedan skulle jag hem och halkade ner på marken och satt o typ skratta för mig själv, lite pinsamt. Omg , imorgon ska vi åka skridskor på gympan, och jag har varken skridskor eller ork eller vilja för den delen att åka..ska nog skippa gympan..hehe, stay in school kids. Och min no lärare som jag har första lektionen var sjuk idag, och jag måste fan veta om hon är sjuk imorgon också, för om hon är det börjar jag tjugo i ett istället för 09.20 eftersom jag kan skita i lunchen och gympan.. men idag när vi frågade om han gubben i kansliet visste blev han bara lack..så jävla tjurig..aja, ska sätta igång med labbrapporten då.. Pussaaaaaar!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

muffins är gott.

2009-01-19 @ 17:16:07
Postat av: SARAH

HAHAHAHAH kärring, kär i mig... hahah charmig :)

2009-01-19 @ 19:20:23
Postat av: vanejssaaahh

fin bild!

2009-01-20 @ 15:55:17
Postat av: nathalie

vilken mysig bild! <3

2009-01-22 @ 22:24:58
URL: http://nathsz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha tackar tackar <3

2009-01-22 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0