hemma

Hej!, förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag var såå sjukt död och gick mest runt som en zoombie och sjöng baby one more time..men igår iaf var jag i skolan och typ dog, o sen träffade jag vanessa en liten stund och gick till Mikkan, sen på kvällen hade vi gäster haha en kille i min klass b.la , han fick sitta med mig i en timme o disskutera mina problem hahaahah...stackarn, idag var jag på en fest/middag sak , det var kul :), haha fyfan jag har ont i fossingarna, dansat mycket..å min brorsa hade typ en fest här idag, så nu sitter hans kompis här o fiser och är stupfull..haha, okej, lite kul ?;)
Imorgon ska vi kanske till Ikea för jag vill köpa en ny säng, faktiskt ett helt rum menmen, en sak i taget..
men nu ska jag sussa , godnatt! <3
, sängen jag vill ha, fin va? På ikea finns den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gick inte till ikea, din apaa

2009-01-18 @ 15:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0