hoho

Halååå alla tomtar, wazaah? , Allt vääl här iaf, skoldagen var intressant, gympan var VÄLDIGT intressant med sarahs som fick världens jävla flummanfall..hon låg på golvet och skratta..Jag har haft en bra dag, Fasst jag stör mig på killarna i min klass..så jävla dumma&omogna. Jag har skrikit mckt på dom idag ..hehe, Seen har jag haft min underbara fysik när jag fattar NAAADA..massa gånger gravitation är lika med nånting whatever friktion nåt nåt, ajaja, jag kmr köra på provet, väry well, för väl plugga lite extra, Nu ska jag göra min historieläxa om idolism , naajs..rätt intressant faktiskt, jag gillar faktiskt historia :), så därför ska jag göra min läxa nu, adjö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0