jobbig dag..

Blickar , slag, bråk och blivit tvingad av en lärare att gå till kuratorn, så har min dag varit, men tur att den hade ett happy ending iaf.. Jaag mår illa..Drack precis en chailatte o nu har jag ont i magen..tänk om jag är laktos eller nååt..skrämmande...Jag har inte gjort så mycket idag annars, eh förrutom slå döda blicka delen..men men, idag märkte jag verkligen hur mycket jag saknar min tönt..Varför ska alla flytta..gå&dö alla jävla resebolag..hehe..Åjuste! jag bytte spanskagrupp..Min lärare är galen ..prååmiz, hon visar typ porrfilmer (?)  haha..En bra sak med mitt såkallade kuratormöte med tjejen jag bråkat med förde iaf med sig att jag slapp en timmes matte ..HAHA, livet är allt bra rättvist ibland, Nu ska jag göra nåt annat.
Haareee braaa!
 min saknade nörd <3

Kommentarer
Postat av: HANNA

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ. <3 och jag måste vara synsk för jag tror jag kan gissa vad som hänt. logga in på msn tönt.

2009-01-15 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0