mooorning

Fan, bloggade igårnatt/kväll men det kom inte fram..Hursomhelst så var jag hoss Mikaela igår kväll och det var mysigt, vi kollade på white chicks och ringde Jakob som stalkar vanessa (?) skön grabb..Jag vill ha min systemkamera nu!, jag ska få den i februari typ, men jag vill ha den nu haha, Vanessa har en och jag typ snodde den och gick runt i hela huset och tog kort på typ eh..dörrhantag..JA, sånt är intressant.Hahah igår vare en kille som läste min blogg , första frågan var; hur många ggr får du damp i veckan?...hahahah, klockren fråga!  Idag ska jag nog slå på saker..nejmen..jag får se.. see ya later!
pooouussaar
  Bäästaaste cressy <333, tagen med min inte s sytemiga kamera -.-

Kommentarer
Postat av: ABBA

Det finns även inte s kameras som är bättre än din, skaffa dig en kamera som inte visar din framsida som om du har AIDS, sötnös !!

2009-01-25 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0