MY BELOVED <3

JAG VILL BARA NÄMNA, KÄRA SARAH BEG, HÄR , ÄVEN KALLAD MIN BÖG. HON RÄDDAR MIG FRÅN ALLA SKRIKANDE PAPPARAZIS, MIN EGEN LIVVAKT. HEDER HEDER. SÖT FLICKA. LITE OND OCH ARGSINT. MEN MEN..MAN KAN INTE FÅ ALLT I LIVET
jag vill också nämna min älskade bälskade hanna törnbuske, du är det viktigaste i mitt liv & jag älskar dig mer än allt annat i denna fenomenala planet full av avgaser och pedofiler.
SEN, min knasiga emeline, viktig som få, hon ger mig goda råd, hon är söt som en morotskaka må jag säga. Och flyt hoss grabbarna har hon med, lite smått galen och narcissist men hon duger som nazist. Och sist men inte minst
Hampus, jag vill bara säga dig en sak, så alla vet det här och nu: DU ÄR INTE FET DIN LILLA FLICKA.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte påstå att jag är varken michelles bög eller ond och argsint.. :)

PUSS

2009-01-12 @ 21:10:55
Postat av: Emilie

galen? vem jag?

HAHAHHAHA

2009-01-13 @ 06:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0