PEOPLE.

Hej people, just wanna tell you guys, thaat jag har ont i min mage, NEJ ingen jävla mensvärk..och JA, jag är fortfarande sur, ingen aning varför..tonåren tar kål på mig, alla säger tonåren är de bästa åren i ens liv..BULLSHIT! tonåren suger, finnar, agression, skola, killar som tar kål på en. JA, sånt är livet, shit happens, BTW, HAHAHA SARAHS LAPP..om du inte är snäll och ger mig godis, då fan..bäst att va på sin vakt bruden ;) 
VERY WELL. my life sucks
XOXO
MICHAGIRL (btw, som äger gossipgirl)

Kommentarer
Postat av: Sarah

ALDRIG att jag ger dig godis -.-

2009-01-10 @ 15:49:56
Postat av: HANNA

HEJ TÖNT JAG SAKNAR DIG. NOW. SÅKLART TÅNÅREN SUGER, IT'S THE FACT OF LIFE. man ska vara sex och snå saker ur andras lådar, that's what life is all about. och eeeeeeehh kom och hälsa på i usa nu tack.

2009-01-10 @ 15:58:27
URL: http://thenameishanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah, omg, din design på din bloggg

JAG KAN INTE KOLLA PÅ DEN UTAN ANN KISA MED ÖGONEN

SERIÖST, STILINGSTIPS?

det är som att kolla rakt in i soleen



HAHAH, DIN LILLE SKIT, du är inte tonåring än, förresten <3

2009-01-10 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0