Pianoholic

Hej alla människor, idag har jag spelat piano hela dagen, värsta drogen, när man börjar kan man inte sluta, antar att det beror på Isaac Newtons tröghetslag, den där Isaac, smart grabb..Men absolut inte lika genial som jag. Pappa köpte glass åt moi :D, muums glass..fan jag måste dra ner på onyttigheter även fasst den är sockerfri, men som sagt sötningsmedel är GIIFT. Vad ska ni varelser göra denna kväll? själv kommer jag nog sitta o knarka choklad och titta på Bratz filmen för femte gången, har någon ett liv till salu? isåfall hör av er, Föressten tack emeline för designen, HEDER HEDER. Nu ska jag nog göra nåt ...ANNAT. 
Hare bra, för det har jag! 
 
en saknad tönt. Lidnad.

Kommentarer
Postat av: Emilie

jag vet, jag är bra på att designa bloggar :]

2009-01-10 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0