SUUUR

Asså jag är så jävla sur!!! mina föräldrar verkar tro att jag är fem år, klockan är 20 över fem, TJUGO ÖVER FEM????!!! och mina föräldrar säger att jag inte får gå ut???!! eller jo, det får jag , jag får sitta på macdonalds två minuter härifrån i två timmar, SKITKUL? och kl två idag när pappa drog ut så sa han " du får inte gå ut idag" asså herreguud, jag hatar mitt liv, jag är som en liten jävla råtta i en bur , jag lovar snart installerar dom kameror i mitt rum HDJSLFLHF, jag är så jävla suuuuuur!!!! behövde skriva av mig..HEJDÅ hoppas era liv inte är lika patetiska som mitt.

Kommentarer
Postat av: evelina

super snygg design, kanske vill göra min? :D

2009-01-11 @ 17:51:47
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Batman

DU BEHÖVER KOMMA UT.

som sagt,

livet är en fest i götet

HAHHAHAHHA

2009-01-11 @ 18:41:17
Postat av: ABBA

DU SJÄLV HAR VALT ATT VARA RÅTTA; DU !! MEN DU HAR INTE VALT DINA FÖRÄLDRAR, JAJAJJA

2009-01-25 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0