Töntar

argh, nu är jag sådär halvsur en tjej på fb som absolut inte känner mig har börjar kommentera en bild jag kommenterar och hon säger att jag är dryg och en massa skit, så nu kom massa kompisar och dissa henne, hahahha NO ONE MESS WITH THE MICHELLE. Annaars har jag väll suttit och skrivit eko på msn , för att ingen svarar..ännu en diss, skiiitnaajs, jag har ont i min mun , tanten spände..jag lyssnar på fuck it eamon, fan den är bra! fuck you , you hoe, i don't want you baack ...tululullul..så himla djup poetisk text. Nästan så att jag kommer o tänka på poesi snubben på msn , som försöker sälja mig katter..jag vill inte ha en katt..svårt och förstå?! gosh, vissa människor är verkligen konstiga, tur att JAG är en helt normal släkting till neanderthalarna. Ja, mina idoler for evah <3 Nuuu ska jag käka pudding, luna lovegood loves pudding, and so do i. MOOOT PUDDINGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0