Tråkigt.

Jag har tråkigt, sitter och nyser och eh skriver i denna underbara blogg som ingen läser, förutom jag...vilket liv.Imorgon blir jag väl antagligen tvingad att träffa Sarah eftersom tönten snodde min mössa...den är viktig för mig! Jag har lust o slå på nåt, kanske en typ boxningssäck eller nått, ska ringa Hanna i USA och be henne ge mig sin rosa boxningssäck, aggresivitet med stil, lär er det people, som om du är sur på nån och ska slå dom, tänk på att slå dom med en snygg klacksko, mer stil och mer smärta, perfekt ju. Jag har lust o käka jordgubbar..synd bara att det inte finns några jordgubbar hemma, får väl kasta en sko i huvudet på nån genom fönster och hota dom ifall dom inte köper jordgubbar åt mig. Nåväl, ska fortsätta drunkna i min bitterhet. Hare bäst, gå på fest.
 

Kommentarer
Postat av: mickis

har re bra gå på fest hahaha

2009-03-28 @ 19:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0