Bom bom pow

Tja bloggen! Konstigt nog så minns jag inte vad jag gjorde igår på dagen..så jävla konstigt, minns inte ens vad jag åt till middag haha (?) Wierd. Aja, mina föräldrar drog ut på nån middag hoss deras vänner så jag passade på och dra på bio med min bror, haha..ja, vi gör aldrig något så varför inte passa på när det endå inte finns något annat att göra, Anyway, på väg till bion så vare nån creapy gubbe med 2 creapy ungdommar som råka knuffa in i mig, så min bror vände sig om, så börja gubben säga "i'm sorry, i'm so sorry"  typ 10 gånger och räcka handen åt mig även fasst jag sa it's ok helt livrädd typ fem gånger, och de där ungdommarna, uh..typ ryska piercade 18åringar, stog o stirra asläskigt på mig som om de skulle döda mig, buhu. Menmen, vi gick därifrån eftersom jag höll på o dö av rädsla. Hehe , vadå feg?Hoho, sen när vi kom till bion, så vare helt jäkla fullsmockat med folk, och kön ska vi inte ens snacka om ..Vi skulle ialafall se Baksmällan men när vi väl kom fram till kassan så var det slutsålt :(, Min bror föreslog då att vi skulle se Drag me to hell, en skräckis som tydligen har fått folk att få psykiska störningar efter , och min brors kompis fick marddömmar 3 nätter i rad efter den där filmen, så NO THANK YOU! vi valde the proposal istället haha, den var braa. Diggade farmorn. Efter filmen var klockan runt halv 12, så vi drog hem och var väl hemma runt 12.. Very nice. Idag vaknade jag kl halv 2, vet inte vad jag ska göra idag, sommarvädret är  borta och jag vill inte ut , buhu. Men vafan, typiskt nu börjar det regna också :( , suuucks. Den 15nde ska jag på Harry potter premiären med Tova :) och för alla som undrar så har klas namnsdag, så ifall någon klas läser det här, så uhm, GRATTIS TILL DIG!
Nu ska jag hoppa in i dushen  och ringa hanna, måste fan veta när hon kommer hit, får inte tag på nörden. wellwell, byebye



Hade på mig dehär brallorna igår med en vit tröja och läderjackan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0