GLÄMSTA!

Woooooho, äntligen! Imorgon åker jag till glämsta, kommer vara där i 3 underbaara veckor. Fyfan vad jag saknar Emilie o Goldman och alla andra.. Ska bli så jäävla nice =D Anyway, kommer inte blogga ett skit eftersom jag inte kommer ha tillgång till dator.. Har packat så jävla mycket, haha enorm väska plus en stor bag..Men, man behöver fan mycket grejer, det är endå 3 veckor! Nu ska jag nog ta och käka något har bara ätit ett plommon..I need maaat! Btw, jag kollar på Gold på tv, seriöst hur jävla tråkigt är inte det? Jag menar visst, det kan vara kul att köra, men det blir skittråkigt i längden, fatta hur tråkigt det är att titta på, uhh. Ska nog byta till Phinneas and Ferb, Woho! Disneychannel for the win, Hare så braaa people,  SO LONG FUCKERS! :D ,Byebyee! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0