Heeej

Hej bloggen, idag ska jag segla woho! eller ja , ikväll. Anyway, jag måste säga att jag stör mig så jäävla hårt på Desiree Nilsson och på typ alla blondiner som är helt jävla blåsta i huvudet och tror att Geometri är ett Sminkmärke, Well, jag HATAR fjortisar, de är så jävla äckliga och har inget bättre för sig än att gå runt med sina freaking pushup bhar på plattan och tigga cigg. Äckligt. Jag vill utrota de få som än finns kvar, Ingen gillar de? Helt seriöst, finns det NÅGON som gillar de? Äckligaaaa små ...iuh, Och det roliga är att de flesta blondinerna är blåsta  i huvudet och är ytliga och cp :) Well, jag ska ALDRIG bli blondin ialafall

Kommentarer
Postat av: hanna

vem är det som är ytlig här egentligen? bara för att man är blond betyder det inte att man är fjortis.

2009-07-10 @ 15:36:30
Postat av: EddiieMeduza @ bdb

ja e blondin, men naturligt ;)

å ja håller me dig totalt när de gäller fjortisar.

UTROTA! :o

2009-07-10 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0