Hello

Tjaba bloggen, jag är så jävla trött och orkar ingenting. Jag har införskaffat mig en fläkt och det är så jävla skönt. Nu kan jag äntligen sova utan att vakna 20 gånger av att jag svettas som en gris. Iförrigår vare en myysig dag, Först åkte jag till Brunnsviken med Linnea , Vanessa och Elli, Och sen kom Sofia och joinade oss. Det var så jävla nice, sandstrand i sverige förfaaan =D anyhow, jag blev brun, eller ja, inte sådär mega brun, men lite brun.. Om jag inte blir brun till glämsta nu, då fan äre solarium som gäller, tänker inte åka till som ett fucking albino! Haha, Ialfall, vi solade, badade och hade det allmänt kul :),
Några ryska killar var där och stog o stirra hela tiden..Så jävla omogna, kan de inte bara gå fram o hälsa istället för o glo som om de aldrig sett tjejer..haha. Men sen när vi skulle dra hem från stranden så gick dedär ryssarna där, så Linnea började vinka o skrika hej till de och ge de slängkyssar, haha. De vinkade tillbaka ialafaall ;) , Efter stranden åkte Elli och Sofia nånstans för de skulle möta upp några i deras klass, de hade typ avskedsgrej eller nåt, för det är en massa som ska flytta utomlands.. Sen, gick vi alla o grillade på kvällen, Vi försökte få med killarna från Elli och Sofias klass, men de kunde inte :(
Jag som såg fram emot o träffa Matthieu, som Elli hade sagt redan hade flyttat till frankrike! haha.. Men hursomhelst, vi gick till ica o köpte korv o bröd, engångsgrill , halomi och cider , very nice. Men sen när vi kom till bryggan så fick vi inte igång den jävla grillen. Typ 1 timme för i få igång den haha! Men till slut fick vi igång den och grillade, myys =) Vanessa och Linnea fick för sig för o ta ett kvällsdopp..haha, sen kom de nästan inte upp till bryggan, så jäkla kul, jag filmade de när de försökte komma upp, haha göllungar . Sen vare en massa kineser som kom o stirra på oss och tyckte det var ashäftigt att vi grillade (?) sen kom dendär svanen som försökte döda oss :(, så jävla läskig, och dedär kineserna började reta den och ta en massa kort på den , så den blev sur och hoppade 
nästan upp på bryggan precis som förra gången..Sjuukt läskigt, jag vanessa sprang iväg livrädda tills den drog och anföll hundar istället..haha. Cpsvan, Sen blev de en liten promenad hem med Linnea för de andra åkte cykel .. När jag kom hem  var jag helt sluuut, men kollade endå på en mysig film :), minns inte ens vilken..hehe. Bedtime stories tror jag det var..Den var iofs asdålig, men jag var så trött så på nåt sätt blev den mysig. hehe. Jag somnade på direekten sen, och igår var jag helt död och gick runt som en zoombie men jag krallade endå ut och gjorde lite ärenden. Hoho. 

Nu ska jag dusha och ringa Pima och kolla om vi kan hitta på nåt idag 

 Byebye ! <3

Iförrigår på bryggan (:


Kommentarer
Postat av: seniiiiiiiiiiiiiiiil

åååååååh minnen! slängpussar till ryssar <3 <3 <3 <3

2010-06-04 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0