blogga...

Varför bloggar man..? jag fattar varför typ Kissie , Kenza o alla dedär bloggar, för de får pengaaaar . Men det får inte jag :(, Bloggar kan ju vara bra för o skriva av sig när man mår dåligt osv, men det är ju endå folk som läser den, typ mina vänner, och vissa som kanske inte är mina vänner som jag kanske inte vill ska veta om jag mår dåligt, Kankse bloggar man för o sedan kolla tillbaka när man blir äldre.. I dunno. Men jag kom på typ  förra veckan att jag har en gammal blogg, som jag skrev i för typ 1,5 , 2 år sedan.. Haha lite kul o kolla i :P http://michelless.blogg.se, haha jag märker att jag har mognat gaanska mycket sen dess..haha min förra skola Hillelskolan ..iuh, Okej visst, jag saknar den också, men för det mesta iuh.



CARINASAAURIIEE, AAAAAAAHHH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0