Dam di dam dam

Tjenaaaaaa, vad chänder jaao? Det regnar här, Jag hatar regn..Eller, dt kan vara ganska mysigt, och det funkar när man är ledsen och vill göra hela grejen mer dramatisk, haha! Jaja, jag hatar endå regn. Idag sov jag lääänge och rensade min dator, hahah jag hade typ 20 tusen bilder, helt seriöst.. Och jag är så jävla smart , när jag skulle dra bilderna till hårddisken så råka jag dra allt till mitt msn fönster så allt skickades till Elias, typ fem tusen bilder, Haha , förlåt Elias! Jaja, jag fick mig ialafall ett gott skratt.. Imorgon kommer Sarah hem med Emilie och Hannah, wihooo, och det ska bli ganska bra väder i veckan så det blir nog skooj, eller bra o bra, typ 18 grader sol, vilket är rena island gemfört med typ tunisien som har 30 grader, buhu..jag vill också till Tunisien :( , Snart glämsta också, ( för de som inte vet , det är ett sommarläger jag åker på varje år med mina vänner) Och sooom jag längtaar, vi är ju näst äldst iår, wihoo! Min systemkamera är på väääg, pappa beställde den på internet eftersom den är slut ÖVERALLT! men den lilla jäveln verkar ha fastnat i tullen eller nåt, för vafaaan den kommer ju aldriig, Jag har fastnat för Avril Lavigne igen! mahahah. Hon är så jäkla ball, min förebild när jag var rockareee i nåra månader , wuawuawua. I miss those days. Eller, no i don't. I really don't weaah.. 

TIME FOR O STÄDA MITT RUM SOM SER UT SOM ETT BOMBNEDSLAG, KABOOOOM!
BAIBAI <3

Kommentarer
Postat av: tova

jag ska till tunisien. sssuuuckaaah :D

2009-06-14 @ 22:00:46
Postat av: Eliaaaas

Det blev ganska många filer :o

2009-06-15 @ 13:56:33
Postat av: Michelle

Hahah, jaa förlåt

2009-06-17 @ 00:46:57
URL: http://thousandnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0