Gud så segt..

26 grader ute, ingen balkong, vill inte gå till parken och sola själv, Yohel tog med sig min Hawaiian Tropic och typ ingen av mina vänner är hemma. Mitt rum måste städas och jag vaknade kl 1. Seegt. Jag vill ut.. Fick nyss en vit iphone, bytte med pappa så han fick min svarta.. Igår var jag på en brygga med Nessa och Linnea , riktigt mys, det var typ ett band som repade där, så det var nice. V & L fick för sig o bada haha, sen kom de nästan inte upp för bryggan! Som jag skrattade, till slut klättrade de upp på en båt och upp till bryggan igen haha! Sen så var vi så törstiga så vi gick o köpte Cola på ett hotell som fanns där , Riktigt nice, musiken, hotellet, värmen och den iskalla colan i handen, kändes verkligen som utomlands. En månad kvar till glämsta, längtar som faan! Nu ska jag fan dra ut..Orkar inte sitta här o dö hela dagen -.- 

Pussaaar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0