have no fear my dear, batman's here.

Tjabaa tjena tjo! Vad chänder jao? Ah, idag har jag vaknat och dött, och sen vakna jag o levde. Snart ska jag iväg och göra hemliga saker...typ. Haha, men igår var en myspys dag med tova, Vädret var ju en jävla katastrof så jag och Tova bestämde oss för att ha en mysdag ute på stan, Först var vi o fika på waynes och som vanligt måste jag ta den största chailatten så att jag sen mår som en jävla kossa på en bondgård som precis fått syn på en död kyckling..eh, aa ni fattar nog, anyway efteråt gick vi o hämta ut biljetter till vår film som vi såg " Girlfriends of the past" Sen var det dags o köpa godis o allt dedär, haha vi gick ner till kungshallen o käka sånt där "provgodis" eller vadfan det heter, Sen köpte vi också, mahaha. Kl sex började filmen och vi var på plats. Wihoo! Salongen var ganska fullsmockad , men tanterna framför oss flyttade på sig eftersom jag hade fötterna på deras stolar, då fick de damp. Synd för de.. Efter bion var vi lite på stan och träffade på en massa äckliga pedofiler som vi sprang ifrån, för de var läskiga. Vi bestämde oss också för att bli hip-hoppare, vi kom till och med en magnifik rap typ " JAG E TJOCK O GLA OCH JAG GILLAR CHOKLA' , DOBIDODO" skitbra..i know. Anywaaay , vi var lite på stan jah, jag fick för mig för o köpa redbull x2, så sen mådde jag så jäkla illa och var helt hyper när jag kom hem, jag som aldrig blir hyper av sån där shiaz.. Wellwell, dags o torka mitt hår som ser ut som en sockervadd, PUSSPUSS! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0