Michelle <3 värme

Hej bloggen! Vilken daag, så himla varmt! helt underbaart <3, Vaknade kl 12 må jag tro, och åkte o köpte en bikini med pappa på H&M en turkos, blå lila aktig sak..hehe. Fin var den ialafall! Sen träffade vi upp mamma och gick o käkade i kungshallen, tacos blev det för mig, Sen åkte vi till Fältan där mamma skulle köpa bikini, och jag skulle köpa mig Hawaiian tropic solkrämer, blev 2 st. En sololja och en Solkräm med solskyddsfaktor 6, perfaaa. Seen åkte vi till Kampan o solade =) Funderade på att bada i poolen ett tag, men jag ville bara sola och få färg, hehe. Lite färg fick jag ialafall:) Sen åkte vi till en invigning på Gamla stan för en affär som mina föräldrars vän äger med choklad  te o kaffe :) Very nice, Det dracks vin och champagne och jag åt massa körsbär och choklad, mumsii , nu är jag ialafall hemma och snart ska vi äta middag. Dumma vanessa, jag som ville dra ut till bryggan ikv o mysa, men hon orkar inte -.-

Så himla jobbigt med att ingen ska vara hemma! Alla är typ på läger, utomlands eller på landstället.. Äh, vafan, snart glämsta för mig, och då ska jag vara brun som fan! YOU'LL SE ;) 

nu ropar mamma att maten är klar , P&K! <3



Kommentarer
Postat av: OANVÄNDA CONVERSE - TILL SALU

Hej! Jag säljer ett par nya offwhite converse all star på tradera, de är använda en gång ute i fint väder i våras och är därför i perfekt skick. Jag säljer dom pågrund av fel storlek och priset till er är löjligt bra och sorgligt för mig. De kostar mer än dubbelt så mkt som jag säljer dom för och ändå är de inte använda eller slitna. Har kvar converse-sko-lådan. Direktlänk: http://www.tradera.com/Converse-All-star-offwhite-anvanda-1-gang-ombloggade-auktion_94832602

2009-06-29 @ 14:27:40
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: HERMELIN

superfin blogg ! :)

2009-06-29 @ 20:51:42
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0