smärta+glädje!

Tjeniss bloggen! imorse tog jag blodprov..så jäkla hemskt, satt o grina o skrek som in i helvete i en halvtimme där inne på själva grejen, sen 2 timmar innan satt jag o grina o va livrädd, haha stackars hon som först skulle sticka mig, hon ba " nenje! jag är ny här, jag klarar inte av det häär!!" o så ropade hon på sin chef som fick fixa haaha! Men herre, vad det var hemskt. Kan fortfarande inte sträcka på armen ordentligt utan att det gör ont :(, men skönt att ha det här gjort ialafall..Efteråt så åkte jag till Drottningholm med mina föräldrar och hade picnic, och gick sedan in i nåt ställe där på drottningholm som var typ där de gamla kungarna bodde eller nåt (?) , anyway jävligt fint var det. Synd att jag inte tog med systemisen :( Efteråt gick vi o shoppa! woohoo, köpte mig ett par skiitsnygga skor med typ 13 cm klack haha! men det är sån där tjock klack så det är inte så svårt o gå i. Köpte mig också massa toppar och klänningar :) vääry nice. Sedan åkte vi hem och käka, och nu sitter jag här och funderar på att städa mitt rum..hmm, jag orkar inte. Men snart får väl mina föräldrar damp för att det ser ut som det gör , haha. 

Imorgon vet jag inte vad som händer, men fint väder ska det bli så sola ska jag fan göra! Men nu måste jag gå! 

Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0