solarium

jag vill sola solarium, gjorde aldrig det innan skolavslutningen, men jag är så jäkla skraj att jag ska bli helt röd.. Jag har ju väldigt känslig och ljus hy..kolla den här tjejen som har ljus hy och tog sin en 20-minutare på solariumet, hon fick åka akut till sjukhuset med enorma brännskador och blåsor , och fick ha dropp och allting..
 ( FÖR FOLK SOM INTE LÄSER OCH BARA KOLLAR BILDER, DET DÄR ÄR INTE JAG , DET ÄR NÅN TJEJ I STORBRITTANIEN!!!!! JAG VIKER ICKE UT MIG )


Eller, så kan man sola typ fem minuter 3 ggr i veckan så blir det såhär såsmåningom efter kanske.. 1,5 månad..Men vem orkar vänta..? Jag vill bara ha soool, då kan jag sola solarium och sola i den riktiga solen, solarium är ju trots allt igentligen bara till för att bygga upp pigmentet för att sedan blir brunare när man solar i den riktiga solen..





fint solarium par, eh..



Kommentarer
Postat av: Miranda

aj gud va ont det måste ha gjort :S (tjejen som är helt röd!)

2009-06-14 @ 10:28:24
URL: http://miranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0