Today

Tjaaaba, stråålande väder här , kanske inte 40 grader som jag har fått klart för mig att det är israel och ja, jag fattar att det är varmt där, man behöver inte nämna det 20 tusen gånger så att jag blir avis och slår på nåt oskyldigt litet barn. MAAHAHA. Ialafall, har legat på en brygga med Vanessa <3 hela dagen och ätit jordgubbar och körsbär och solat, fotat och skrattat en massa, som vanligt då! haha =D, Snart kommer vanessa hit så ska vi kolla på " familjen adams" hittade den typ iförrigår, så det blir kul o se den igen efter ett tag . Ajaa, dags o käka maat , baibai<33

*


nessie är goooo'

Kommentarer
Postat av: Vanessa [fotoblogg]

Bajsa på dig inte den bilden! ^^

2009-06-23 @ 19:48:15
URL: http://vanessaphoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0