yo cousin..

Tjena! Vad tycker ni om min nya bloggdesign? jag fet diggar den, hehe. Jag är så hiimla trött..Har inte orkat göra ett skit idag förrutom o sova o dusha haha. Imorgon är det söndag och det lär vara ganska fint väder, så får se vad jag hittar på , måste njuta av vädret iallafall eftersom man inte vet hur länge det håller i sig, Igår såg jag filmen " Taken" riktigt bra film asså! Men inget slår my beloved Twilight <3 Snart kommer New moon ut, och jag ska fan sitta på dendär premiären..annars..vet jag inte. Håller på o läsa trean just nu, av nån anledning orkar jag inte läsa..jag som satt o streckläste 1an och 2an, Men när jag väl börjar läsa på Eclipse så kan jag inte sluta..haha. New moon var så jäkla frustrerande buhu. wellwell, enough about that! Ikväll ska jag nog bara chilla o kolla på nån film, kanske bjuder hit Vanessa eller någon..hmm, fasst det är fan pinsamt att ta hit folk såsom mitt rum ser ut, hehe. Kanske borde ta tag i mig själv o städa..

Intressant.. Men, näh, jag orkar inte. Har jag nämt mina chokladläppglans som både ser ut som praliner och luktar som choklad, de är coola, och min pappa åt nästan upp de , hahaha. Anyway i like them very much förrutom att man alltid blir sugen på choklad när man har dedär jäkla läpplanset på sig...Not good. 

Wellwell time for me to flyy! Typ


Pussaaar på alla människor som läser min blogg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0