tjännah!

Tjänna! läget med människorna? Idag var jag hoss tandläkaren det går tydligen bra med cprälsen, så om jag har tur kanske jag får ta ut den tidigare..om jag har tur ..Sen var jag i skolan, jäkligt tråkigt, blev sams med Kines William iaf..Och hade håltimme =) Haha sista lektionen var helt crazy, jag var så jäkla trött så jag skrattade om allt , asså verkligen allt, och så var vår uppgift att " gissa och diskutera hur stockholms samhälle kommer se ut om 50 år" Jag kom fram till att tack vare golfströmmen skulle det bli för kallt att bo i Sverige, så alla skulle dö, eller ta ett piratskepp o flytta till Mars. Jag tycker det är en lysande idé,lixom jorden kmr endå gå under, så varför inte flytta till en annan planet? duuh. Sedan var jag i franska skolan med Vanessa o Carro o träffade elli och hennes kompisar där , träffade väärsta franska bitcharna som kalla mig för fjortis, när dom gick i typ femman och säkert inte ens vet vad det är? psshh..idioter. Btw, jag diggar franska killar! :D..hahaaaha , ja..det var väl min dag det, Kom hem och tjafsade med min brorsa som vanligt eftersom han e så jäkla jobbig och bara dansar salsa och inte låter mig vara ifred, ja nu ska jag fortsätta bli stalkad på tel av Ludde :)
Hare bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0