Torsdag

tjenare, läget med folket? själv mår man bra, eller har jäkligt ont i käften..opererade ut en tand ur tandköttet igår, mm det var mys,nu gör jag allt för o dölja stygnen..hehe. Ja, idag har jag Vart med carro Mikkan och Vanessa o några coola snubbar, B.l.a Ludde, ja han är verkligen ascool han är JÄTTESÖT och skejtar och är den coolaste  killen jag har sett i mitt liv..eh, Ja annars har jag träffat på massa otrevligt folk, orkar inte berätta om det, men hursomhelst så hatar jag dom flesta av dom , brinn i helvetet. Nåväl, jag lyckades inte så bra med min rockstil..Alla stirrade bara konstigt på mig, som om jag va typ en utomjording, alvedon is the shit btw...Imorgon ska jag till götet o träffa Alex och Emilie och alla andra coola människor..Fan det blir skoj =D, Ja..det var det jag hade o säga till folket som inte finns. 
Hare bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0