Gästinlägg

HEEEEJ, det här är Emilie som skriver. Jag skriver ett gästinlägg på michelles lilla blogg. Jag gör mig just nu iordning för grillning sen till nån tjej som fyller år... Michelle sitter och väntar på att Hanna ska vakna för att hon kom till sverige för sex timmar sedan och ligger antagligen och sover... Enough about her, jag är en trevlig prick som bor i Göteborg och som gillar att våldgästa sig in i andras bloggar och skriva gästinlägg...

Idag ska jag sitta på en buss i en timme till tjejen.. Usch... Och nu, på med nördbrillorna! Oh yäääh, de är coola.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha fin bild!

2009-05-12 @ 22:19:13
URL: http://redlipsandfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0