Goddag

Heej bloggen, och alla små knattar som läser min blogg. Wattzup? Jag mår bra ialafall idag var jag i skolan..det var tråkigt, jag vill ha sommarlov..NU NU NU ..sex skoldagar kvar.. bara sex kvar..i can do this , i know i can! haha =), Men jaah, annars då..jag köpte en klänning igår på Vero Moda men den är för stoor så mamma får sy in den idag. Jag färgade håret i ..förrigår också! klippte topparna också ska ni veta, hehe. I am nöjd, no more yellow, YEES! I DON'T LIKE YELLOW.  Jag köpte också Eclipse <3 . Imorgon så slutar jag halv tre för vi har nån sak de ska typ gå modevisning på min skola och en massa shiaz. VI KOMMER FÅ SAFT OCH BULLAR (!!!) YÄÄY. That make my day. Ajaa ska dö nu, eller nåt. BYE BYE LOVERS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0