Hej bloggen

Hej bloggen, Ligger i sängen med täppt näsa och lock i öronen, riktigt irriterande, något tips emot lock i öronen? Jag vill ha en finimang systemkamera..ska nog utpressa min far..hehe. Det blir fina bilder mår jag säga. Just nu tittar jag på nått program med en massa kockar typ som tävlar ungefär som hells kitchen, haha jag älskar han Gordon Ramsey han är så härligt läskig..Btw Hanna Banana kommer inte imorgon, hon kommer på fredag, fick för mig att det var torsdag idag av nån anledning..
Aja, nu lagar mannen den perfekta såsen, får icke missa detta! Later! <3


Kommentarer
Postat av: klara

söt blogg hihi :)

2009-05-06 @ 19:16:13
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0