Sjuuk

Hello dear bloggis, Idag är jag förkyld, jag är muy rädd för Svininfluensan, jävla cpmexicanare, håll er till era jävla tacos, o sluta smitta ner mig om så är fallet-.-, Äh, men jag har fan lovat o inte oroa mig, så i wont. Om jag börjar kräkas kan jag få panik, but not yet. Blä, skola imorgon..FAAAN!!!! JAG MÅSTE LÄSA 10 KAPITEEEEL HOLES ..DAMN, hade glööömt! fan ocksåååå, ajaaaa gör det sen, innan jag går o lägger mig..men faan asså...Jag glömmer alltid allt..Anyway, På fredag kommer Hanna Banana YÄÄÄÄY, jag ska döda henne med min fot. Iförrigår var jag på en teater, den var så jävla konstig, värsta vuxenteatern, very heavy. Handlade om en galen kejsare som dödade folk o gick runt o snackade om det omöjliga o döden och fick vansinnesutbrott hela tiden ..och den enda rekvisitan pjäsen hade var 4 stolar och mikrofoner. Och det var endast 4 skådisar som spelade flera olika karaktärer, och pjäsen var 3 och en halv timme lång..iuh. Aja, Nu ska jag återgå till ...nåt annat, byyye !



Kommentarer
Postat av: HANNA PANNA

hahahahahaha. jag älskar dig. du är så jävla weird.

2009-05-05 @ 04:24:08
URL: http://hamelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0