Tjenisssssss!

Aloha stadsbor! här ligger jag och sjukar och har lock i öronen, aarhg, jag blir galen. Guess what happends tommoroooow? 


Ohlalalalalalalaaaaaaa, anywaaay har inte sovit ordentligt inatt, jag har ont i huvudet mitt. Dear god, Help me. 
Började dagen med en alvedon och sms från emilie HAHA, vilka samtal jag och den tönten har, very nice.
Såhär löd dagens;
M=Jag
E=Emilie

Kl. 1  på natten igår.
M; VAKNAAA, VAKNAAA MUAHAHAHAH

..inget svar..Nästa morgon 20 i 7.

E; Mahahah, du suger jag vaknade inte, VAKNA VAKNA SJÄLV
M;duuuuu slav, BUGA
E; I WILL NEVEEER
M;MUAHHAHA, GRÅT FLICKEBARN, GRÅÅT!!
E; DU ÄR INTE MIN MAMMA, JÄVEL
M;LUKE, I AM YOUR FATHER
E; HAHA, DÅ ÄR DU EN MAN
M;DIN SNOPP SMELLS LIKE SWEET FRESH ONIONS!
E; SWEEEET!
M; CURSE YOU MADDAFAKKA , BOM BOM!
E;DAM DI DAM DAM
M; DUMELIDUMDUM
E; DAMDIDAMDAMDAMDAMDAMDAAAA
M;DUMMELIDUMDUMDUMDUMDUUUM
 



Kommentarer
Postat av: Emilie

vi blir som 3 år igen när vi är tillsammans. så gulligt.

2009-05-06 @ 17:03:09
URL: http://hamelie.blogg.se/
Postat av: saris

HAHAH ni är seriöst inte friska.. men jag gillar er ändå... lite i alla fall... kanske..

2009-05-06 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0