Tjenixen Neptunus

Alohaa! Still sick, jobbigt som fan, sov ca 5 minuter inatt, och hade 39 graders feber, men nu har jag sovit ut och fått medicin, men still, jag svettas som en fucking gris på en åker mitt ute i negevöknen. Ehh. Today ska jag gå runt som en zoombie , det blir kul..Tova ringde mig och fråga om vi skulle göra nåt idag, men här ligger man o dör, så nej, det går inte, fan lixom, vi två träffas aldrig o när man får chansen så är man halvdöd i en säng. Åh barmhärtige guud, Läk mina såår, eller nåt.. Fan om jag är sjuk iöverimorn då tönten kommer, damn you Mickis, storsmittaren. Anyway...Mina blogginlägg är inte det minsta meningslösa kom jag precis på, ifall nån undrar, Jag diggar Kissies fula hår, jag vill också ha, min mormor ska färga håret platinablont yäy. Pappa är fortfarande i Colombia o han kommer hem den 13nde Maj..Han har köpt en massa finimang prylar åt mig , Me likey, very much, indeed. Jag har tråkigt..Min parfym luktar väldigt mycket, inte för jag har den på mig just nu, kom bara o tänka på det..tog typ fyra sprut en gång o jag kunde inte andas , haha, stackars tjejen som satt bredvid mig på bussen. 

Åh, jag hatar barn, på sista tiden äre alltid en massa små skitungar som går på bussen och ska sätta sig vid mig o dra mig i håret och börja snacka med mig, självklart ignorerar jag dom, men sen när the small bastards börjar dra mig i håret så brukar jag ge en mördarblick till deras dagislärare så att hon säger till dom. Alla barn är onda, förrutom mina , för dom kommer vara goda, för dom är mina, det blir nice o plåga dom små liven ifall dom inte slavar mig och ger mig godis. Då kastar jag ut dom genom fönstret, Neej, så hemsk är jag inte, Jag kommer ju bara bo på första eller andra våningen =)

Nåväl, ska fortsätta snyta mig och dricka lots of lots of water.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Emilie

DU HAR SVININFLUENSAN, FLICKA LILLA. Kom inte nära.

2009-05-05 @ 17:17:52
URL: http://hamelie.blogg.se/
Postat av: Pauline

hahahha emelie ofta svininfluensan -.-? hahaha men shit va du liknar kenza i ansiktet på ngt sätt :O

2009-05-06 @ 12:26:14
Postat av: Michelle

haha, tycker inte jag :o, men thanks :D

2009-05-06 @ 12:57:53
URL: http://thousandnights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0